…*sau persoana

Daca ati citit ultimele 2 posturi scrise in cam 10 minute, o sa tragesti concluzia ca sunt debusolata. Bine, sunt.

M-am cam saturat. Adica nu. Ma cam saturasem. Atat de debusolata sunt, incat nu stiu daca mai sunt sau nu nemultumita de ceva.

Ce e cu perioada asta, nu stiu. Un lucru ma enerveaza teribil: ceva ma nemultumeste. Iar eu, cum sunt obisnuita sa analizez, sa ma analizez, ma vad incapabila sa realizez care este cauza. Atunci fac diverse presupuneri, care imi seaca nervii, ma indeparteaza de starea de bine dispozitie, ma face sa nu mai tip dimineata „neaaataaaa” si sa il enervez pe Mihai teribil.

Si cand nu gasesc motivul concret, fac presupuneri. Si atunci caut cauzele motivului presupus. Si asa dau in paranoia si alte fantasmagorii. Asa iau nastere posturi ca cele mai de jos.

Lucruri certe: Un eveniment (deloc minor) m-a dat peste cap si de atunci mi-am reevaluat toate actiunile. Mi-am dorit schimbari, am incercat. Efectul pe care il resimt direct este faptul ca m-am plictisit de cam tot ce inseamna muzica de la mine din calculator. Mai ciudat, am incercat sa imi caut muzica noua, dar fara succes. Ma plictiseste. Sau altfel zis, nu asta trebuie sa fie schimbarea din viata mea.
…evident.

Cand a fost ultima oara cand v-ati dorit sa va pasioneze ceva cu adevarat? Sa-ti investesti fiecare minut pentru lucrul* acela, sa vrei, sa vrei, sa vrei…

~ de Alexa pe Noiembrie 25, 2008.

Un răspuns to “…*sau persoana”

  1. tocmai pentru ca ai cateva posturi in 10 minute iti zic cate ceva la fiecare. eu imi doresc stabilitate, dar cred ca o caut in locurile gresite. si imi doresc sa ma pasioneze ceva cu adevarat, dar la naiba… inca nu stiu ce…

Lasă un răspuns

 
