Half way stop.

Mihai, abia m-am recunoscut a fiind ‘Alexandra’, care prelua leapsa. ‘Alexandra’ a descoperit ca despre ea vorbesti cand a tinut mouseul pe link si si-a descoperit blogul ei acolo. Dragut.

1. Ce carte nu ai imprumuta şi de ce?
Eu tind sa am incredere in oameni si sa dau cu imprumut, mama nu. De aia dau carti care sunt ale mele, nu ale ei.

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?
„Imparatul mustelor” de William Golding. A luat premiul Nobel pentru literatura, inteleg, a avut la baza o idee interesanta, omul a facut tot posibilul sa sublinieze punctul lui de vedere. Pacat ca se rezuma la – „copiii in salbaticie se salbaticesc si devin neoameni. si se ucid cu sange rece”.

3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?
Sunt destul de sceptica privind literatura contemporana. Daca nu am auzit nimic de vreo carte, prefer sa stau deoparte.
In plus, astea de wannabe-writer Sandra Brown, Nora Cumva si chelnerita de la 3.

4. Ce carti nu ai citi niciodata si de ce?
SF. Pur si simplu- NU.

5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?
Nu as scrie din principiu o carte, pentru ca trebuie sa ai timp, talent, ceva de spus. Bine, daca m-as ambitiona, trezi cu dorinta arzatoare de a publica ceva, m-as feri de cartea tip „jurnal”. Fiindca prea multi si-au batut joc de notiune. Vezi Bridget Jones si, si.

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?
Povestioare moderne. N-am chef sa creada in zana, balauri, zmei si din astea. Eu aveam carticele mici patratoase, si cand zic mici, mici erau, ca pentru o mana de copil, cu povesti nemtesti foarte practice.

7. Care a fost cartea copilariei tale?
Harry. Pana la cartea a 4a, ca de acolo cred ca mi s-a terminat si copilaria. Tot le-am terminat seria.

8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?
Volum de poezii de Blaga. Hell, yes! Oricum cand am un minut liber mai degraba pun mana pe poezii decat pe proza. Pur si simplu- de aia.

9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?
De veghe in lanul de secara.  Am citit tot ce am apucat de Salinger si acum am vazut la catalina pe blog o carte pe care n-o stiu – si O VREAU.

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?
Volum de poezii Nichita Stanescu? Nu stiu.

11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
Ceva de Austen, pe care n-am citit. Pentru ca stiu la ce sa ma astept.

12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
Nu stiu care din seria Harry. Zau. Pentru ca erau singurele carti pe care le aveam la vremea respectiva in germana si trebuia sa fac ceva pentru olimpiada. Alohomooora!

13. Numeste o carte plictisitoare.
Incredibil, dar adevarat. Incepe ge-niiiiii-aaaaal, la mijloc te apuca durerea de cap. „cum sa nu scrii un roman” jerome.

14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.
Adapteaza raspunsul de mai sus. Uu, o leapsa interactiva.

15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.
Scenariul cel mai des: carturesti, cotrabait jumatate de ora, oprit la raft poezii, comparat optiuni, bacovia („again?”) – minulescu („cate romaaante a scris asta”) – macedonski („nu ne-a zis profa de romana ceva despre el?”), „baaai, dar vreau opere complete stanescu”, „god damn it, au adus albumul THE LAST SHDOW PUPPETS?!”, revenit la raft poezii, ales, trecut la etaj unde apar clasicele in engleza, spus „data viitoare imi iau ceva de aici”.
Dar data viitoare cumpar Minulescu.

To be continued.

~ de Alexa pe Decembrie 1, 2008.

4 răspunsuri to “Half way stop.”

  1. eu am citit „arta de a nu scrie un roman” a lui jerome si pot sa spun ca mi-a placut. intr-adever inceputul e cel mai frumos, dar eu zic ca merita sa o termini

  2. data viitoare iti zic daniela sau danuta :))

  3. ti-o imprumut daca vrei:/

  4. raluca, bine, poate ma motivez intr-un final. sunt la partea cu never ending cat-stories.

    mihai, nuuuu :))

    siiii, catalina, didn’t see that coming. mersi pentru propunere, dar cred ca o sa vrei tu sa vezi intai despre ce e.
    but thaaanks:)

Lasă un răspuns

 
