Demult, tare demult… [fundal vama veche]

1. perioada „te cunosc de undeva?”
eu: trebuie sa fi avut un dialog complex ultima data
el: poate despre incalzirea globala
eu: si moartea ursilor polari
el: esuarea balenelor ucigase din oc atlantic
el: cresterea inflatiei
el: poluarea fonica
eu: gaurile din stratul de ozon
el: simpatic
eu: defrisarea padurilor?

2. perioada „esti interesant. cum te chema?”
eu: cel mai mare defect pe care ar putea sa il aiba cineva?
el: cand nu-mi starneste nici macar sarcasmul

3. perioada „showing off
el: incearca sa construiesti un poem suprarealist
el: si pe urma ii decriptam ermetismul
el: acestui numar

4. perioada „e timpul sa iti aratam cat de dorit sunt eu”
el: atunci treb sa te invat si pe tine cum sta treaba
el: esti undeva a 43-a pe lista

5. perioada „in sfarsit pot sa afirm ca te cunosc”
eu: esti o fire complicata, bogdan dima
el: ma, incep sa cred ca nu esti tu in stare sa ma descifrezi, alexandra radu

6. perioada „dar mie chiar imi pasa… putin”
el: bine gata, dar sa stii ca aia cu gelozia in mare parte e reala dar inexplicabila
el: asa ca daca chiar iti place un tip pe viitor ti-as sugera sa nu ma intrebi ca ti-l voi desfiinta

7. perioada „sunt inainte de bac. lasa-ma in pace”
el: ce vrei?

8. perioada ‘cum sa-ti zic eu ca totusi te plac?”
el: pai sa stii
el: asa arati chiar f bine
[pauza]
el: adica merge

9. perioada „ne acomodam cu felul nostru de a fi”:
eu: continuam scena telnovelistica?
el: da
eu: eduardo, de ce?!!
el: gata, recunosc
el: am facut multe greseli
eu: nu e nevoie sa recunosti chiar tot
el: (stai ma ca eduardo saracu e ala de la arsenal care si-a rupt picioru)
eu: (alfonso?)
el: de asta n-am auzit
eu: garcia? cu s din ala lung?

10. perioada „imi permit sa discut pe-un ton amuzat despre… noi”
el: deci vad ca tu te-ai distrat
el: credeam ca te duci acasa, plangi ca nu ti-am fost alaturi
el: chestii d-astea
eu: a, pai am fost in carrefour  abia dupa ce am golit pachetul de servetele.

11. perioada „ma prefac gelos”
eu: deci tu vrei ca eu sa golesc pachete de servetele?
el: da, da, da
el: nu sa te duci cu colegii
el: nush unde
el: ori eu ori nimeeeeeniii

12. perioada „iti acord atentie sporita si ti-o spun pe un ton de gluma”
eu: tu pe unde umblai ieri?
el: stai sa ma gandesc sa gasesc o scuza buna
el: asta era gandul meu , nu o lua in seama
el: eram cufundat in lumea viselor
el: merge?
eu: nu
el: ma gandeam la tine, la persoana ta?
eu: nu
el: esti cea mai frumoasa si cea mai desteapta?
eu: nu [dar devine din ce in ce mai interesant]
el: mai mult de atat nu pot

13. perioada „testam in continuare reactii”
el: ma poti ierta
eu: e formulata ca intrebare?
el: am lasat-o la mijloc asa
el: sa ma incurajez

15. perioada „ia nu mai face tu pe nebunul”
el: sa ma cauti
el: ma iei de la orele mele covarsitoare
el: si sa te pun pe treaba
eu: da’ scenariul era invers.
eu: baiatul cauta fata.
el: pai al cui e interesul acum?
eu: comun?
el: mda.

16. perioada „o doamne. am dat-o in bara inainte sa fi inceput”
eu: revenind, cum a fost la majorat?
el: bun
el: frumos
el: nu intram in detalii
eu: eu vreau o poveste aici
el: nu am vrea sa alimentam supararea
eu: sesizez urme de vinovatie?
el: nu, nu mari
el: m-am gandit la tine
eu: in timp ce si dupa?
[tacere]

17. perioada „hai sa dreg busuiocul”:
el: ce mai face preferata mea cu probleme?
eu: a urmat medicatie si problemele au disparut
el: care e tratamentul minune?
eu: ciocolata.

18. perioada „in sfarsit avem motiv serios sa ne vedem”
19. perioada „in sfarsit am motiv sa te vad zilnic”
20. perioada „am bac, am bac, am bac”

[…]

> intuitive, personale, fara suport electronic.

[tot ce pot sa spun e ca se lungesc vocale. des.
alta mentiune: 17 perioade = un an si-un pic.]

Distractiv sa cotrobai prin arhiva.

~ de Alexa pe Decembrie 2, 2008.

4 răspunsuri to “Demult, tare demult… [fundal vama veche]”

  1. Nu inteleg [b]NIMIC[/b] din acest post :-/ O fi de la prea multa info …

  2. =)))))))))))))) briliant

  3. Imi vad unul dintre viitoarele filme pe acest post:-?Vreti sa fiti actori?Oscarul e garantat.

  4. ce frumos

Lasă un răspuns

 
