Here we go again.

16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
Mama cumpara cel mai des carti. Eu, cand sunt pe plus cu economiile. Nu m-am gandit niciodata la ce as renunta cand mi-am cumparat o carte.

17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
Depinde de situatie. Daca nu o sa mai ai bani de… sa zicem bilet de metrou, ce faci?

18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
Stupida intrebare. Stiu in schimb ca ma enerveaza o anumite editura, nu-mi aduc aminte care, ce la descrierea cartii de pe coperta nu da decat comentarii din ziare sau alta balarii. Da’ putin din subiect nu se poate?

19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?
Vreo 2 luni, „Das Bildnis des Dorian Gray”- Oscar Wilde.
Acum imi aduc aminte ca de fapt am renuntat la destule chestii cand am fost la nemti si mi-am cumparat carti cu o mare parte din suma primita. Adica mai putine haine, in principiu.
Putin diferita situatia, pentru ca in Romania nu avem de unde sa fac rost.
Asa m-am ales cu vreo 15 carti in biblioteca atunci. Heh. Bun, revenind.

20. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?
„Doctorii” de Erich Segal. Pot doar sa recomand mai departe.

21. Care este scriitorul român preferat?
Am tot pomenit de poeti. In rest nu pot sa zic ca ma da vreunul pe spate. Imi place in schimb foarte mult seria „Melania Lupu” a Rodicai Ojog Brasoveanu. Slabut, stiu.

22.Care este scriitorul străin preferat?
Austen, Salinger, Segal.

23. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?
Pentru mine sunt doar niste dezamagiri mari. Cat mai putine.

24. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.
Pentru ca a fost o semi-prostie cartea, „A walk to remember”.

25. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
Varianta adaptata „Mandrie si prejudecata”. Actiunea plasata in secolul 21 NU ARE SENS, baieti. Era vorba de o mentalitate acolo.
Kitch.

Imi pare rau, altceva nu am sa va comunic in seara asta.

~ de Alexa pe Decembrie 3, 2008.

Lasă un răspuns

 
