M-am simtit prost.

Vroiam sa ma plang ca am fost rugata sa agat perdelele proaspat spalate la bunicul meu. Ma gandeam ca daca eram mai scunda, pe la vreun 1.50 asa nu ma punea nimeni sa ma catar pe vreun scaun, sa ma chinui un pic cu sistemul de prindere mai vechi din bucatarie si sa ma enervez cand imi admir opera ca de fapt ele erau agatate „pe dos” (nu intrebati).
Cand la sfarsit in schimb bunicul meu a vrut sa imi dea niste bani, am inceput sa regret toata nervozitatea mea (manifestata doar prin priviri acre). Adica ce vroiam, sa se urce el, om batran pe scaunul firav? Doar ca sa mai pierd eu vremea gratios prin casa.
M-am simtit mituita.

~ de Alexa pe Decembrie 14, 2008.

2 răspunsuri to “M-am simtit prost.”

  1. Welcome to the club.

  2. Buna… da-mi add pls la id: mishusss Vreau sa-ti spun ceva ce ar putea sa te intereseze…

Lasă un răspuns

 
