Bilant?

Am 2 lepse care au legatura una cu alta. Mihai si Alex, uitati ca raspund. Sau mai bine, uitati cum raspunde „Danuta”.

2008.
1. Olimpiada internationala, multi prieteni, multe visuri, multe tari de vizitat, in care ai la cine sa dormi. 
2. Certificatul de la Goethe. M-a cam deazamagit putin rezultatul, stiam ca pot mai mult. Dar l-am luat, ce-i drept.

Partea de realizari palpabile:

Partea de hotarari:
3. Ca vreau bursa la nemti, un an, poate doi. Ca vreau sa ma intorc in Romania. Chiar e placut sa vad cum ma vor si ei. Imi tot trimit materiale informative si programe de bursa fara sa le cer. Ma simt speciala.
4. Ca idiotii nesimtiti nu o sa ma mai atraga.

Partea cu adevarat frumoasa
5.
Ca am gasit persoana cu care sa pot sa zic ce-mi trece prin cap, cand imi trece prin cap, care ma place tocmai pentru ca spun ce-mi trece prin cap, in momentul  in care imi trece prin cap. Intelegeti ce vreti.
6. Ca am descoperit ca toamna este un anotimp ce nu mai trebuie sa il asociez cu notiunea de „depresie”.
7. Ca am avut o vara cum nu prea cred ca o sa mai am. Ca am calatorit, ca am petrecut, ca am pierdut nopti cu persoane cu care nu credeam in veci ca o sa am ocazia sa-mi petrec timpul. Ca am vazut un meci de ping pong intre un rus si un american, in curtea unui internat, ei razand de neindemanarea fiecaruia. Pentru ca uneori cliseele sunt pe bune, doar clisee. Pentru ca nu ai des ocazia sa vorbesti cu un american, un rus si un olandez in germana. (mai ales cu un american… care mananca numai legume). Pentru ca in total am stat acasa fix 21 de zile. Pentru ca sunt convinsa ca peste ani si ani, asta o sa ramana vara ce mi-a marcat adolescenta.  
8. Ca mi-am restabilit „viata sociala”: mai exact, ca nu m-am mai inchis in casa, plans de mila, scris pe blog si izolat de prieteni. Ca, la naiba, mi-am revenit.

2009
Eu nu prea planific nimic, traiesc mai degraba dupa principiul „ce o fi o fi”, dar trei lucruri gasesc dupa care sa ma „ghidez”.
1. Sa ma hotarasc ce vreau de la viata mea, profesional vorbind.
2. Sa iau orice fel de diploma anul asta la olimpiada nationala, ca sa ma bage la facultate fara examen (mint, vreau premiul 1 din nou, dar nu vreau sa va panicati. oh crap, bine, premiul 1, altfel fac urat)
3. To make it work. It is going to be alright, not?

Asta a fost. Pe hartie pare putin, dar nu va dati seama cate sunt, cate vor fi sau macar sper ca vor fi…

~ de Alexa pe Decembrie 29, 2008.

3 răspunsuri to “Bilant?”

  1. 1. toamna e cel mai incredibil anotimp :X
    2. nici nu ma astept la mai putin de premiul intai de la tine
    3. cel mai frumos sentiment il ai cand calatoresti si cand nu ai timp sa dormi in vacanta

  2. danuta draga, oriscata germana vei sti tu, ca sa citez dintr-un clasic in viata „niciodata sa nu uiti de inima ta”. Adicatelea cand o sa fii tu printre nemti la studii si eu o sa iti zic ca m-am saturat de patul meu de-acasa sa nu-mi raspunzi cu snele snele das is gud 😛

    Ah da, iti doresc un 2009 cel putin la fel de bun ca si 2008. Sau mai bine, diferenta dintre 2008 si 2009 sa fie la fel ca diferenta dintre notele tale la mate de anul trecut pe vremea asta si cele de azi(notele, nu teza 😛 ).

    si raliul cand are de gand sa raspunda la leapsa?

  3. nu pare deloc putin sa stii. mie mi se pare minunat. 😀
    succes in continuare 😀
    (gata. trebuie sa scriu si eu ce am facut in 2008, nu ca ar fi cine stie ce, dar macar asa pentru mine.)

Lasă un răspuns

 
