vointa, arta, stat, timp, pasiune, eu.

Imi place sa creez. Sa simt ca am infaptuit cu adevarat ceva, sa pot sa ma uit in spate si sa arat, sa-mi dau seama, sa realizez ca eu de fapt imi las amprenta pe unde trec, ca nu sunt doar in trecere pe aici, pe acolo.
Vreau sa imi vad timpul materializat cumva. Tot mai putin am ocazia sa fac ce-mi place, cand imi place, daca imi place.

Tu cat de des ai timp pentru tine si pentru ce vrei tu sa faci cu adevarat? Ca poate pentru cativa dintre noi notiunea de „a ne relaxa” nu e sinonima cu statul cu familia si uitatul impreuna la un film. Poate…

~ de Alexa pe Ianuarie 2, 2009.

Un răspuns to “vointa, arta, stat, timp, pasiune, eu.”

  1. Se pare ca asta e modelu’.La un moment dat te opresti din trait si faci…nu stiu cum sa o numesc dar „rutina” pare un cuvant potrivit.Dar vedem noi unde ne duce viata si poate ca nu urmam modelu’ 🙂 .

Lasă un răspuns

 
