cu toata sinceritatea, imi pare rau de blog.

Hello. Mi-e si rusine sa mai pomenesc de activitatea redusa a mea in materie de intretinut blogul. Imi aduc aminte cu nostalgie de vremurile cand vroiam sa comunic intamplarile de zi cu zi comunitatii online, cand mi se parea ca am ceva de spus, cand posturile aveau oaresce greutate emotionala.

Acum simt ca vreau prea mult de la mine, ma inspaimanta gandul si las toate intentiile ce imi joaca in minte, ingropate sub cine stie ce alta treaba arzatoare de a mea. In plus, imi tot trece prin cap ideea ca, scriind prostioare doar de dragul de a mai bate tastatura putin, va da un aer de nepasare si raceala spatiului meu virtual. Locsorului unde ma pot desfasura dupa bunul meu plac.

Vreau sa fie ca alta data, mai incarcat cu trairi, mai updatat, cu mai mult suflet pus in scris.

Parca am pierdut indemanarea. Parca-am taiat-o cu pseudo-latura mea artistica. Nescriind constant, si posturile par semi-idiotenii debitate la plictiseala, cand contiinta ma apasa.

Nici macar nu promit ca schimb ceva. De ce, la urma urmei…

~ de Alexa pe Martie 5, 2009.

8 răspunsuri to “cu toata sinceritatea, imi pare rau de blog.”

  1. „To write is to write is to write”.Singurul mod in care poti sa faci blogul cel de alta data e sa incepi din nou sa scrii.Chiar daca ti se pare o prostie trebuie sa scrii :).Trust me on this one,daca nu faceam asa nu scriam niciodata short-stories si nu ma apucam niciodata de my novel.

  2. Ale i get this. [coincidence again? =)) ] I do get the feeling and it’s alright. People write good shit when they’re sad. When they have…problems *cough cough*
    At least that;s how people like us work.

    Si eu il las in coma. Ma tenta sa-l deconectez de la aparate in seara asta.

  3. People don’t just write good shit when they’re sad laura,people write good shit when they try and try and try some more.And of course when they have a big revelation,but toate la timpul lor :)).

  4. eu toate textele misto pe care le-am citit au fost scrise de oameni cu o doza ridicata a mizerabilului. Cred cu tarie ca pentru a crea(fie ca e vorba de scris sau altceva) trebuie sa fii mizerabil.

  5. Imi pare rau deliceu dar te inseli amarnic.Poti scrie unele lucruri fenomenale cand esti in culmea fericirii sau chiar cand nu esti intr-o stare deosebita. Acum aceste texte nu se pot realiza chiar de oricine si iti trebuie destul de mult antrenament.Dar trebuie doar sa stii ca e posibil.

  6. i’m with laura and mihai on this one.
    chiar cred ca fiind perfect multumit, fericit, realizat,(indragostit), plin de pofta de viata, scrisul si creatia in sine – sufera. pentru ca scrisul e si un fel de terapie, orice dumnezeule s-ar spune. cand esti la pamant, e-un fel de mecanism de aparare, de care te agati. si la sfarsit poate iesi ceva senzational.
    nu mentionez cate exemple exista in literatura care argumenteaza perfect ideea (uitati-va numai la romani si trageti o concluzie).

  7. dreamer da-mi te rog un exemplu de roman magnific scris de cineva intr-un moment de fericire maxima. Sau da-mi exemplu de un text foarte tare nerezultat dintr-o frustrare. Sau ma rog, rezultat din euforie.

    Eu personal cand sunt fericit sau ocupat cu ceva care ma entuziasmeaza nu prea imi arde de scris. Sau daca scriu, niciodata nu imi iese cum as vrea. Si cel mai bun text al meu este rezultatul unei mari frustrari.

  8. Stiti eu nu vreau sa va conving ca am dreptate.Eu doar am spus ce am invatat de la alti scriitori care fac asta de multi ani si din cursurile pe care le-am facut.Daca ma credeti bine,daca nu,la fel de bine.N-am zis niciodata ca daca esti trist,frustrat sau nervos nu poti scrie ceva fabulos.Am zis doar ca se poate si fiind fericit.Imagineaza-ti numai ce s-ar intampla daca toti scriitorii din lume ar trebui sa fie tristi cand isi scriu romanele.Pai nu ar termina nici macar unul intr-o viata pentru ca nu poti fi trist constant.Exista o multitudine de lucruri marunte care te fac sa zambesti si sa uiti de tristete pentru o perioada nedeterminata de timp.E fizic imposibil sa fi trist tot timpul ca sa scrii un roman.Ma rog,subiect incheiat dragilor.Sa fiti iubiti 🙂

Lasă un răspuns

 
