Secolul 21

Traim intr-o lume nebuna. Traim intr-o lume in care copii cersesc prin metrouri. Traim intr-o lume in care oamenii nu au bani de inmormantari. Traim intr-o lume in care in fiecare secunda 3 copii mor de SIDA. Traim intr-o lume murdara. Traim intr-o lume in care nu sunt bani pentru educatie si sanatate. Traim intr-o lume pe care o distrugem. Traim in minciuna. Traim in secolul 21, dar electricitatea nu a patruns in nici 3/4 din Africa.   

Daca privesti totul la sange, ne merge rau. Cine stie, in vreun secol sau doua, auzi ca toata lumea raspunde la banalul „ce faci?” cu „rau” si nu cu „bine”-le secolului nostru. 

Bun, si cu ce ma priveste pe mine asta?”

Cu nimic. Asa e, cu nimic. Tie parintii ti-au putut oferi un camin cald, mancare pe masa, un calculator, internet, bani de buzunar, haine, mobil, caiete, iti platesc factura la telefon si chiar si fara ipod’ul ala misto de 1 giga, esti multumit de tine.

Incepi sa simti putin diferenta, nu? Incerca sa fii sincer si sa iti raspunz la cateva intrebari:  Daca te-ai afla chiar tu intr-o situatie similara? Ei oare chiar isi merita destinul? Cu ce doamne iarta-ma sunt mai prejos decat tine, blogger plictisit si ingamfat ce stai si arati cu degetul inainte sa te gandesti mai bine?!

Daca maine dimineata cand va asezati al calculator, stati, pentru 2 secunde, sa va ganditi ca un copil sarac nici nu viseaza la prapaditul vostru de yahoo messenger, la calculator sau la simpla aplicatie word, mi-am atins scopul: v-am pus pe ganduri. Primul pas e facut. Acum tine de voi ce alegeti sa faceti. Ignorati suferinta din jurul vostru sau dati o mana de ajutor comunitatii.

Multumesc pentru timpul acordat.

[*primul meu post, inspirat de vizita facuta de liceul meu unui orfelinat*]

~ de Alexa pe aprilie 22, 2007.

Un răspuns to “Secolul 21”

  1. […] aprilie 22, 2008 at 10:25 am (banalitati cotidiene) Ucid vise de un an. La multi ani, ma! Asa, in amintirea vremurilor trecute, iata primul meu post. […]

Lasă un comentariu